Service & contact

Heeft u een vraag? U kunt ons bereiken op werkdagen tussen 08:30 en 17:00 uur via telefoonnummer 088 253 90 00.

Wij helpen u graag

Contact met een afdeling
Wilt u contact opnemen met één van onze afdelingen, kijkt u dan bij Onze Organisatie

Contact per mail (algemeen)
Vul het formulier hiernaast in, wij doen ons best zo snel mogelijk te reageren. 

  • Mirjam
  • Margriet Boer
  • Collegas

Contactformulier

Bent u al klant bij het Restauratiefonds?
Bent u een zakelijke of particuliere klant?
Wij doen ons best om zo snel mogelijk contact met u op te nemen.
Heeft uw vraag betrekking op ......
Door inzending van dit formulier geef ik het Restauratiefonds toestemming mijn persoonsgegevens te gebruiken zoals omschreven in de privacyverklaring.

Bezoekadres

Utrechtseweg 12
3811 NB Amersfoort

Route op Google

 

Openbaar Vervoer

Ons kantoor bevindt zich op enkele minuten lopen van Centraal Station Amersfoort. Als u het Centraal Station verlaat via de hoofduitgang, gaat u linksaf de Stationsstraat in. Bij het tweede stoplicht aan uw rechterhand slaat u rechtsaf de Vlasakkerweg in. Bij de stoplichten slaat u linksaf en loopt u de Utrechtseweg op. Op de hoek van de eerste afslag rechts bevindt ons pand zich aan uw rechterhand.

Vanaf het Centraal Station kunt u ons met de bus bereiken vanaf het busstation wat zich recht voor de hoofduitgang van het station bevindt. Het is qua reistijd echter aan te raden om lopend naar ons kantoor te komen. Buslijnen 8, 56, 80 of 82 vertrekken vanaf het busstation. U kunt uitstappen bij halte Stadsring (voor het kantoor van de SNS-bank).

Parkeren

U kunt parkeren in parkeergarage Centrum Mondriaan. Deze bevindt zich op de hoek Stadsring/Arnhemseweg (adres: Soeverein 36, Amersfoort) Vanaf deze parkeergarage is het vier minuten lopen naar ons pand. Neem de uitgang van de Plus Supermarkt aan de Arnhemseweg en steek over naar de Zonnehof. Vraagt u bij onze receptie om een uitrijkaart. Bewaar wel uw inrijkaart. Deze heeft u samen met de uitrijkaart nodig om de parkeergarage te verlaten. Bekijk hiernaast de looproute op de kaart.

Looproute vanaf parkeergarage

Looproute vanaf parkeergarage

Wij denken graag met u mee

Heeft u plannen of vragen en kunt u hulp gebruiken? Onze accountmanagers denken graag met u mee. Neem contact met ons op via 088 253 90 20.

Neem contact op Remco Vos, Grietje Hofstede, Bernard Brons en Harry Kers - accountmanagers

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag? Misschien hebben wij deze al een keer beantwoord. Staat hij er toch niet tussen? Neem dan contact met ons op. We helpen u graag verder.

Bekijk de veelgestelde vragen

Bijzonder beheer

Verwacht u betalingsproblemen? Aarzel dan niet en neem tijdig contact met ons op.  U kunt ons bereiken via 088 253 90 55. 

Meer over bijzonder beheer

Extra aflossen

Overweegt u een extra aflossing van uw lening(en) bij het Restauratiefonds of wilt u uw lening volledig aflossen? 

Bekijk hoe dit werkt

Ons pand

Wij zijn gehuisvest in het voormalige Levob gebouw. Levob staat voor Levensverzekeringmaatschappij Ons Belang. Zij was de opdrachtgever voor de bouw. Het gebouw is in 1959 ontwikkeld volgens de karakteristieke industriële bouwstijl “het nieuwe bouwen”. Het is een ontwerp van de beroemde Amersfoortse architect Ir. J.H. Oosterhuis.

Sinds 2016 is het een gemeentelijk monument vanwege de verfijnde ranke vormgeving, strakke hoofdvorm, ritmische gevelindeling en de wijze waarop het gebouw visueel losgemaakt is van het maaiveld.

Postadres
Postbus 2207
3800 CE Amersfoort
 
Kamer van Koophandel
Utrecht e.o. nr 41181555
BTW nummer
NL 0085.15.220.B.01
Accountant
Mazars Accountant NV te Rotterdam 
Bankier
Rabobank

Levob gebouw

Kantoor Restauratiefonds
  • Giethoorn T Wiede detail klompen
  • Giethoorn T Wiede gebint
  • Boerderij Doornspijk Rijksmonument detail deur restauratie

Klachten

Een goede relatie met onze klanten vinden wij belangrijk. Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening dan horen wij dat graag van u. Dan kunnen we daar iets aan doen.

Als u een klacht heeft kunt u dit schriftelijk aan ons doorgeven, of per mail via info@restauratiefonds.nl. U ontvangt binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie van ons. Als u het inhoudelijk niet eens bent met de afhandeling van uw klacht dan zijn er om het geschil te beslechten verschillende mogelijkheden:

U bent een consument

U kunt het onderwerp van geschil (waaronder een geschil over BKR registratie) voorleggen voor een bindend advies aan het klachteninstituut financiële dienstverlening Kifid (KIFID) te Den Haag. Voor de klachtenprocedure bij het KIFID verwijzen wij naar www.KIFID.nl. Wanneer u financieringsvoorwaarden hebt van vóór 2020, dan is in beginsel de burgerlijk rechter bevoegd en kunt u het geschil voorleggen aan de Rechtbank Midden Nederland, locatie Utrecht. U kunt ook dan echter – vrijwillig – het geschil laten beslechten door het KIFID.

U bent geen consument

De burgerlijke rechter is bevoegd om een eventueel  geschil te beslechten. U dient het geschil voor te leggen aan de Rechtbank Midden Nederland, locatie Utrecht.