Daar wil je werken als Skilled ServiceDesk Medewerker
Werken bij het Restauratiefonds
Wij zijn een ondernemende organisatie, klein maar met een flinke impact. Je krijgt bij ons veel vrijheid, eigen verantwoordelijkheid en vertrouwen. Wij werken professioneel samen, met oog voor elkaar en we gaan informeel met elkaar om. Wij houden van monumenten. Daarom werken wij keihard om monumenten springlevend te houden. Dat doen wij niet alleen met onze financieringen, maar ook met onze kennis, passie, ervaring en invloed. Zo bereiken wij meer dan je denkt. Natuurlijk werken wij in een monumentaal pand, maar wel met alle moderne voorzieningen. En vergeet daarbij niet de meer dan prima arbeidsvoorwaarden.
WIJ ZOEKEN EEN SKILLED SERVICEDESK MEDEWERKER
Met uitstekende IT-skills en een vriendelijk, empathisch en servicegericht karakter
Locatie: Amersfoort
Contract: 32 -40 uur ( in eerste instantie voor 1 jaar)
We zoeken voor ons team IT & Services een deskundige skilled ServiceDesk Medewerker die het team komt versterken met hoogwaardige service voor al onze collega’s. Het gaat om een functie voor 32- 40 uur, waarbij je vier dagen per week op ons kantoor in Amersfoort aanwezig bent.
Dit ga je doen
Als ServiceDesk Medewerker ben je voor al je collega’s het eerste aanspreekpunt voor IT-ondersteuning. Je bent de spin in het web. Je helpt je collega’s proactief met hun IT-uitdagingen en tovert daarmee een glimlach op hun gezicht. Je registreert en classificeert binnenkomende incidenten en aanvragen in ons servicemanagementsysteem om deze vervolgens adequaat op te pakken. Je houdt de collega op de hoogte van de voortgang en zorgt dat de melding wordt opgelost zoals afgesproken. Opgedane kennis borg je door kennisartikelen op te stellen en te registreren. Omdat je voor de beste oplossing gaat, vraag je de eindgebruiker naar details, analyseer je relevante systeeminformatie, en help je de gebruiker met mogelijke oplossingen, terwijl je geduld en empathie toont om de gebruiker gerust te stellen. Daarbij krijg je een stuk van het applicatielandschap onder je hoede waarbij lichte functioneel beheer-taken komen kijken.
Samen met de andere leden van je team help je de dienstverlening van het team IT & Services te optimaliseren. Samen verslaan we technische uitdagingen en creëren we succesverhalen.
Jouw taken bestaan onder meer uit:
- Zelfstandig afhandelen van binnenkomende incidenten.
- Zelfstandig analyseren om het probleem helder te krijgen.
- Het eerste IT-aanspreekpunt voor onze collega’s op kantoor zijn.
- Afhandelen van vragen, incidenten via telefoon, e-mail, chat en/of persoonlijk op kantoor.
- Incidenten naar de juiste afhandelgroep zetten wanneer dit nodig is en “chasen” om te zorgen dat het wordt opgepakt.
- Contact hebben met onze leveranciers over voortgang van incidenten en wijzigingsverzoeken.
- Monitoren en chasen van de aanvragen binnen ons servicemanagementsysteem “Xurrent”.
- Oplossingen en procedures vastleggen in werkprocessen en kennisartikelen.
- Beheren van hardware-voorraad.
- Hardware zoals laptops en iPhone ’s configureren, inspoelen, uitgeven en innemen.
- Naast de bovenstaande ServiceDesk-taken, houd je je ook bezig met het beheer van applicaties en systemen, het analyseren van gebruikersbehoeften en het implementeren van functionele verbeteringen.
Jouw talenten:
- Je hebt een aanstekelijke glimlach die je collega’s meteen op hun gemak stelt.
- Je houdt van technologie en hebt relevante IT-kennis.
- Je bent een probleemoplosser en een teamspeler.
- Je bent proactief, nieuwsgierig en klaar om nieuwe dingen te leren.
- Je communiceert goed en legt technische informatie duidelijk uit aan de gebruiker.
- Je hebt minstens 2 jaar ervaring op een ServiceDesk.
- Je hebt een mbo-diploma (niveau 4) in de IT of iets vergelijkbaars.
- Je bent en voelt je verantwoordelijk voor de ServiceDesk en vindt het fijn om het gezicht van de afdeling te zijn.
- Je combineert gebruikersondersteuning met focus op het optimaliseren en beheren van systemen en applicaties.
- Je hebt kennis van systeembeheer, procesanalyse, en functionele specificaties om hiervoor de 1e lijntaak te kunnen vervullen en je bent heel erg enthousiast om nieuwe systemen te leren.
Dit bieden wij:
Team IT & Services is een klein en hecht team van 9 personen en heeft een breed takenpakket door de grootte van onze organisatie. Hieronder vallen IT, huisvesting, facilities, contract- en servicemanagement en de BHV organisatie. Als organisatie hebben wij een passie voor monumenten, daarom bezoeken wij een paar keer per jaar een monument dat wij gefinancierd hebben. Dan leer je de verhalen kennen van bevlogen en betrokken monumenteigenaren. Je bruto maandinkomen ligt tussen de € 3.540,00 en € 5.059,00 (inclusief een persoonlijk keuzebudget) op basis van een 40-urige werkweek. Daarbij komt nog een 13e maand en het vakantiegeld (8%). We bieden je een dienstverband van 1 jaar dat we verlengen voor onbepaalde tijd als de samenwerking goed verloopt.
We zien diversiteit als een kracht en we zijn oprecht benieuwd naar wie jij bent en hoe jij kunt bijdragen aan onze missie 'ieder monument springlevend'.
Laten we kennismaken!
Heb jij zin in deze uitdagende en veelzijdige functie als ServiceDesk Medewerker?
Solliciteer nu en kom ons team versterken! Stuur je motivatie en CV voor 21 februari 2025 naar werken@restauratiefonds.nl.
Heb je vragen? Bel gerust met Arko van Heteren (Manager IT & Services) via 06-51618713.
Als je solliciteert ga je akkoord met onze privacy verklaring. Deze vind je op de site van het Restauratiefonds.